Monday, September 7, 2009

Sedih dan Kecewa

Entahla, hari minggu baru2 ni aku rasa sedih sangat dan terkilan. aku ada post ttg kereta baru. akhirnya hubby bertekad nak beli kete baru.ok aku ikut jer ler.tapi bukan la kete besar. dia suruh aku bawak kete tu gi keje,aku pada mulanya x nak bawak sebab aku sgt sayangkan kancil kuning ku..tp sebab dah bawk kete baru ni rasa best la plak(wakakakka..lupa daratan betul), akhirnya aku bawa kete baru gi keje.

sekarang kat umah ada 4 biji kereta termasuk kete adik aku. mana muat nak masuk semua dlm rumah, jd. terpaksala salah satu kete kena parking kat luar. kadang2 kancil dan kadang wira. kalau aku nak kete baru ni, terpaksa la kena alih2 kan kete yg parking kat luar tu dulu, kuar kete dan masuk balik kete tu kat dlm umah. tak ke leceh tu..last hubby kata kita jual jer ler kancil tu lagipun kancil tu dah lama. aku pada mulanya x setuju, tp bila memikirkan masalah alih mengalih ni aku setuju. nak dijadikan citer, kawan hubby (seorang mekanik) kata ada buyer. buyer tengok dan setuju nak beli..byr deposit rm500.

tp weekend baru2 ni. kawan hubby kata tak jadi beli plak sebab kancilku itu 4 gear saja. aku rasa cam terkilan dan sedih rasanya. ntahlah..

aku pun x paham apa perasaan nak digambarkan, sedih, terharu, kecewa, dan macam2 lagi.

bukan nya apa sebab aku dah plan nak guna duit tu nak beli gelang baru...kekekekekekekeke...

0 comments: