Monday, September 14, 2009

Berhari raya

tak lama lagi akan menyambut hari raya//lebih kurang 5 hari lagi, umat islam akan menyambut hari raya aidil fitri. aku balik kampung hari jumaat dlm kul 3 @ 4 am-tp biasanya kalau rasa camtu akan terlajak sampai ke pagi ler baru bertolak (mmg macm tu pun-kekekeke)

aku harap tak da lah jem sangat hari tu. tak sanggup weiii menghadapi jem yg teruk sekali. dah kena last 2 years..bertolak kul 1.00am sampai kul 12.00pm keesokkan hari. kalau hari biasa kul 8.00am sepatutnya sampai..huhuhu..letih ooo.

harap-harap tahun ni x terjadi lagi. tp kali ni aku nak spare camera nak tangkap gambar, mana la tau kot2 tahun ni aku terjerumus dlm kesesakan lagi...sapa tau..hanya Allah saja yg mengetahui...tp kalau terjerumus juga...redha jer ler...huhuhuhu..

kalau tak sempat nak update blog ni dlm minggu ni..aku ucapkan selamat hari raya aidil fitri...

4 comments:

pB said...

salam

kelik klate , area mano tu ???

pB pun kelik khomis ni , tapi mungkin lepah subuh larrr ...

MEK said...

salam pB,

mek kelik padang tembak, pengkalan chepa.

ummi said...

jangan lupa bawak kaset dikir barat tu.. kan laki ko sukerr

MEK said...

ummi-itu semestinya..laki aku suker sebab masa memandu hiburkan hati dia.kalau tak pasang, tertidur la dia.Dlm kete tu walaupun ramai tp semuanya dah zzzzzz..termasuk la aku.aku kat karak pun dah zzzzzzz...