Thursday, September 17, 2009

Balik Kampung

kalau tak ada aral melintang, malam ni aku balik kampung ler..ingatkan nak balik lepas berbuka, tapi kesian lak kat adik aku yg takut duk umah sorang2. al-maklum ler rumah aku tu ada PATI yg pakai baju putih dan muka yg sangat la.... mmmmmmm....rasanya pernah citer..ke takpernah????nnt la lepas raya aku citer pasal PATI baju putih kat umah aku tu...huhuhuhu..

hubby dah cuti dah hari ni sampaila minggu depan. plan nak balik pagi esok..tpi sebab dia dah cuti dan sekarng aku percaya dia tgh melentok atas katil....kekekeke...

suasana raya dah semakin terasa sekarang ni..tinggal beberapa hari jer lagi nak raya..aku akan balik raya kat kelantan macam tahun2 lepas jugak...yer ler dah 2-2 orag kelantan kan?harus lah balik kelantan..kekekekke..

anak2 pun dah tak sabar nak balik kampung. tambah2 yg kecik tak sabar2 nak tunjuk baju raya kat nenek dia.

"mama..tentu ma tok kata baju alia ni cantik kan?

" iyo la tu..."

aku sengih jer ler...dlm hati..agak2nya aku kecik2 dulu pun camni jugak kot?!!!=))

tahun ni aku awal2 lagi dah belikan utk mereka semua. cuma baju kurung utk kakak dan adik jer aku baru beli last 2 wk sebab tak da yg berkenan sebelum ni. Hubby pun ada belikan anak2 t-shirt ngan blouse masa gi o/station hari tu. aku pun dpat jugak...dapat apa?? baju sejuk..huhuhu bila masa la aku nak pakai baju tu...

semoga perjalanan kami balik kampung, selamat...insyaAllah

0 comments: