Friday, August 27, 2010

Tercabar dan rezeki

sekarng ni baru aku terasa tercabarnya keje aku ni. huhuhuhu..boleh tahan jugak tambah2 bila berkait rapat ngan org2..go***..boleh tahan gak bahasa. sebagai penjawat awam aku rasa mmg tak patut dia mengeluarkan kata2 yg tidak menyenangkan. maknanya dia tidak mengguna pakai la apa yg PM war-warkan selama ini..tapi tidak semua la org go*** begitu. ada yg baiknya dan berbudi bahasa.

kita tinggalkan kisah tu.

semalam dapat gaji, alhamdulillah murah rezeki dapat kenaikan gaji ckit. lepas ni tak tahulah bila pulak nak naik gaji. sebab menurut kata staff lama kat sini, katanya kalau org baru biasanya MAPS akan dapat 2.huhuhu..sedih jugak kan. tapi nak buat camna.redha ajer ler.aku percaya rezeki di tangan Allah. berdoa agar dimurahkan rezeki dan panjang umur. amin..

lagi 13 hari lagi nak raya..rasa tak sabar nak balik kampung..hehehe..minta2 lah tak jem jalan nannti..letih oooo...14 jam dlm kete..tidur bangun, tidur bangun,tidur bangun pon tak sampai2 lagi...huhuhuhu..

tapi tahun ni aku beraya tak lama la..sebab seminggu lepas tu anak ku UPSR...kena balik awal..

ok chow dulu..adiossss

0 comments: